Fieldstone to polska, rodzinna firma produkująca owoce miękkie. Od powstania pierwszej, a obecnie największej i najnowocześniejszej plantacji żurawiny w Europie, kluczową wartością firmy jest wysoka jakość owoców oraz rozwój tego segmentu rynku w Polsce oraz na arenie międzynarodowej. Obecnie oferta producenta obejmuje między innymi borówki amerykańskie, truskawki, maliny oraz jeżyny. W związku ze stałym rozwojem produkcji oraz rosnącymi problemami z pracownikami, Klient podjął decyzję o automatyzacji procesów sortowania oraz pakowania borówki amerykańskiej.
Fieldstone
-
Jakie były wyzwania?
W odpowiedzi na stale rosnące wymagania odbiorców, kluczową potrzebą Klienta było rozwiązanie umożliwiające wgląd w jakość owoców, sortowanie według dokładnych wymogów i specyfikacji różnorodnych rynków oraz możliwość analizowania danych na podstawie raportów z produkcji. Finalne rozwiązanie miało również na celu znaczne ograniczenie pracowników niezbędnych na linii produkcyjnej.
-
Co zrobiliśmy?
Dostarczyliśmy Klientowi kompleksowe rozwiązanie, które składało się z etapów sortowania i pakowania borówek. Najnowocześniejszy sorter AirJet® Blueberry Grader nie tylko oddziela owoce według podstawowych kategorii (wielkość, miękkość, kolor), ale dostrzega również uszkodzenia wewnętrzne każdego pojedynczego produktu. Maszyna pakująca waży, a następnie pakuje owoce w różnego rodzaju opakowania. System kontrolny umożliwia stały nadzór nad linią i raportowanie o poszczególnych etapach prac. Rozwiązanie zostało dostosowane do wydajności, którą klient ma obecnie, ale również tak, żeby mógł sprostać ilości produkcyjnej w przeciągu następnych kilku lat.
-
Jaki był efekt końcowy?
W rezultacie Klient nie tylko zwiększył wydajność produkcyjną, ale również mógł zmniejszyć ilości pracowników potrzebnych na produkcji oraz ograniczyć starty produktu, co skutkuje zwiększaniem się efektywności całego procesu produkcji.
-
Inne realizacje
Karolina skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h,
aby lepiej poznać Twoje potrzeby
Umów się na konsultację
z naszym specjalistą
Nasze oddziały
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższej jakości wsparcie techniczne i posprzedażowe. Gwarantujemy, że nasi inżynierowie serwisu są zawsze blisko naszych klientów, gotowi zareagować w ciągu 24 godzin.
Nasi klienci mogą zawsze liczyć na wsparcie doradcze w zakresie operacji pozbiorczych. Wszyscy nasi pracownicy zawsze chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem wyniesionymi z dotychczasowych instalacji naszych systemów.
- Bazy serwisowe
- Siedziba firmy
- Nasi klienci
- Nasza sieć