Fieldstone

Fieldstone to polska, rodzinna firma produkująca owoce miękkie. Od powstania pierwszej, a obecnie największej i najnowocześniejszej plantacji żurawiny w Europie, kluczową wartością firmy jest wysoka jakość owoców oraz rozwój tego segmentu rynku w Polsce oraz na arenie międzynarodowej. Obecnie oferta producenta obejmuje między innymi borówki amerykańskie, truskawki, maliny oraz jeżyny. W związku ze stałym rozwojem produkcji oraz rosnącymi problemami z pracownikami, Klient podjął decyzję o automatyzacji procesów sortowania oraz pakowania borówki amerykańskiej.

  • Jakie były wyzwania?

    W odpowiedzi na stale rosnące wymagania odbiorców, kluczową potrzebą Klienta było rozwiązanie umożliwiające wgląd w jakość owoców, sortowanie według dokładnych wymogów i specyfikacji różnorodnych rynków oraz możliwość analizowania danych na podstawie raportów z produkcji. Finalne rozwiązanie miało również na celu znaczne ograniczenie pracowników niezbędnych na linii produkcyjnej.

  • Co zrobiliśmy?

    Dostarczyliśmy Klientowi kompleksowe rozwiązanie, które składało się z etapów sortowania i pakowania borówek. Najnowocześniejszy sorter AirJet® Blueberry Grader nie tylko oddziela owoce według podstawowych kategorii (wielkość, miękkość, kolor), ale dostrzega również uszkodzenia wewnętrzne każdego pojedynczego produktu. Maszyna pakująca waży, a następnie pakuje owoce w różnego rodzaju opakowania. System kontrolny umożliwia stały nadzór nad linią i raportowanie o poszczególnych etapach prac. Rozwiązanie zostało dostosowane do wydajności, którą klient ma obecnie, ale również tak, żeby mógł sprostać ilości produkcyjnej w przeciągu następnych kilku lat.

  • Jaki był efekt końcowy?

    W rezultacie Klient nie tylko zwiększył wydajność produkcyjną, ale również mógł zmniejszyć ilości pracowników potrzebnych na produkcji oraz ograniczyć starty produktu, co skutkuje zwiększaniem się efektywności całego procesu produkcji.

Karolina

Karolina skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h,
aby lepiej poznać Twoje potrzeby

Umów się na diagnozę
z naszym specjalistą

Nasze oddziały

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższej jakości wsparcie techniczne i posprzedażowe. Gwarantujemy, że nasi inżynierowie serwisu są zawsze blisko naszych klientów, gotowi zareagować w ciągu 24 godzin.

Nasi klienci mogą zawsze liczyć na wsparcie doradcze w zakresie operacji pozbiorczych. Wszyscy nasi pracownicy zawsze chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem wyniesionymi z dotychczasowych instalacji naszych systemów.

  • Bazy serwisowe
  • Siedziba firmy
  • Nasi klienci
  • Nasza sieć
Dofinansowanie Unia Europejska