Fieldstone

Fieldstone to polska, rodzinna firma produkująca owoce miękkie. Od powstania pierwszej, a obecnie największej i najnowocześniejszej plantacji żurawiny w Europie, kluczową wartością firmy jest wysoka jakość owoców oraz rozwój tego segmentu rynku w Polsce oraz na arenie międzynarodowej. Obecnie oferta producenta obejmuje między innymi borówki amerykańskie, truskawki, maliny oraz jeżyny. W związku ze stałym rozwojem produkcji oraz rosnącymi problemami z pracownikami, Klient podjął decyzję o automatyzacji procesów ważenia oraz etykietowania owoców miękkich.

  • Jakie były wyzwania?

    Klient do tej pory nie posiadał żadnego systemu, który jednocześnie sprawdzał wagę pojemników, umożliwiał kontrolę jakości owoców razem z systemem raportującym wydajność produkcji oraz pracowników. Dotychczas wszelkie czynności były wykonywane bez kontroli, co wymagało zaangażowania do pracy dużej ilości pracowników. Podstawowym wyzwaniem było poznanie procesu i potrzeb Klienta, który chciał zoptymalizować działania, a także móc kontrolować pracowników oraz ich wydajność.

  • Co zrobiliśmy?

    W związku ze szczególną delikatnością owoców miękkich, takich jak jeżyny, maliny czy truskawki oraz biorąc pod uwagę wszystkie potrzeby Klienta, dostarczyliśmy system 8 wag manualnych z oprogramowaniem umożliwiającym kontrolę  wagi każdego pojedynczego opakowania. Rozwiązanie wyposażone w system świetlny  informuje pracowników na temat ilości wagi w danym pojemniku oraz raportuje o wydajności każdego stanowiska pracy.

  • Jaki był efekt?

    Dostarczenie kompleksowego systemu ważenia z oprogramowanie, które generuje informacje o wydajności całego systemu oraz dokładności każdego pracownika, pozwoliło Klientowi zoptymalizować dotychczasowy proces produkcyjny, znacznie go przyspieszyć oraz ograniczyć liczbę pracowników. Dzięki szczegółowym danym, Klient może odpowiednio dopasować stanowiska pracowników według ich predyspozycji, a także przyspieszyć proces skontrolowania jakości oraz wagi w każdym pojemniku.

Karolina

Karolina skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h,
aby lepiej poznać Twoje potrzeby

Umów się na diagnozę
z naszym specjalistą

Nasze oddziały

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić najwyższej jakości wsparcie techniczne i posprzedażowe. Gwarantujemy, że nasi inżynierowie serwisu są zawsze blisko naszych klientów, gotowi zareagować w ciągu 24 godzin.

Nasi klienci mogą zawsze liczyć na wsparcie doradcze w zakresie operacji pozbiorczych. Wszyscy nasi pracownicy zawsze chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem wyniesionymi z dotychczasowych instalacji naszych systemów.

  • Bazy serwisowe
  • Siedziba firmy
  • Nasi klienci
  • Nasza sieć
Dofinansowanie Unia Europejska